دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه
با کد تخفیف ymoalem20 این محصول را با 20 درصد تخفیف خریداری نمایید. یعنی: 36,000 تومان

دانلود طرح درس روزانه درس فلسفه یازدهم

دبیران درس فلسفه پایه یازدهم رشته علوم انسانی می توانند در اینجا طرح درس روزانه درس فلسفه یازدهم با موضوع درس چیستی انسان (2) براساس جدیدترین نگارش کتاب درسی دانلود کنند

نوع فایل :ورد Word

فرمت :docx

تعداد صفحات :4 صفحه

براساس طرح درس روزانه ملی این فایل طرح درس فلسفه تهیه شده است

موضوع درس: چیستی انسان(2)  مدت اجرا: 60 دقیقه

دانلود طرح درس روزانه درس فلسفه یازدهم

در تصویر بالا می توانید محتوای این طرح درس ملی درس فلسفه یازدهم را مشاهده کنید.

توضیحات طرح درس روزانه درس فلسفه یازدهم

در اینجا قسمتی از محتوای ارائه شده در طرح درس روزانه ملی درس چیستی انسان (2) فلسفه یازدهم را دراینجا مطالعه کنید

اهداف و پیامد‌ها

دانش‌آموزان بتوانند با بررسی بین دیدگاه فلاسفه مسلمان درباره حقیقت وجودی انسان و متفکران و توضیحات معلم و کتاب افکار آن‌ها را بررسی کرده و توضیح دهند.

دانش‌آموزان بتوانند ویژگی‌های مربوط به ” روح ” را بر اساس قرآن و کتاب و توضیحات معلم تشخیص دهند.

دانش‌آموزان بتوانند با بررسی نظر ارسطو و ابن سینا درباره‌ی حقیقت انسان بر اساس مطالب کتاب و توضیحات معلم مقایسه کنند.

دانش‌آموزان بتوانند مفهوم ” نوراالنوار” از نظر سهروردی را با توضیحات معلم و کتاب توضیح دهند.

دانش‌آموزان بتوانند حقیقت دو بعدی انسان از نظر ملاصدرا را با توجه به توضیحات معلم و کتاب بیان کنند.

دانش‌آموزان بتوانند درباره انسان نظرات مختلف در معرفت‌شناسی و توضیحات معلم و کتاب مقایسه کنند.

اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)

انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق عنصر عرصه ارتباط با خود خدا خلق خلق

دانش‌آموزان باید بتوانند مفهوم ” حقیقت متعالی انسان ” را بر اساس کتاب و توضیح معلم توضیح دهند. حیطه شناختی (درک و فهم ) علم *

دانش‌آموزان باید بتوانند نظر ارسطو و ابن سینا را درباره‌ی حقیقت انسان بر اساس مطالک کتاب و توضیح معلم مقایسه کنند حیطه شناختی
(تجزیه و تحلیل ) تعقل * * *

دانش‌آموزان باید بتوانند مفهوم موال اموال سهروردی را بر اساس کتاب و توزیع معلم توضیح دهند حیطه شناختی
(درک و فهم ) علم *

دانش‌آموزان باید بتوانند نفس انسان که مربوط به مشرق عالم است و تفاوت آن را با مغرب بر اساس کتاب و توزیع معلم مقایسه کنند. حیطه شناختی (تجزیه و تحلیل ) تعقل * * * *

دانش‌آموزان باید بتوانند داستان تمثیلی قصةالغربة الغربیة سهروردی را مطالعه کرده و به سؤالات در کتاب درسی و معلم مطرح می‌شود پاسخ دهند حیطه شناختی
(تجزیه و تحلیل) تعقل * * * *

دانش‌آموزان باید بتوانند حقیقت دو بعدی انسان را طبق نظر سهروردی بر اساس کتاب و توضیح معلم تحلیل کنند. حیطه شناختی
(تجزیه و تحلیل) تعقل * * * *

برای تهیه و دانلود انواع طرح درس ملی و روزانه و… از بخش طرح درس سایت یار معلم استفاده کنید

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
۴۵,۰۰۰ تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0